Thursday 7 June 2012

Zszywka.pl

     Witajcie! Macie jakieś ciekawe plany na obecny, dłuższy weekend? Ja nic szczególnego nie mam zaplanowane. Myślę, że to głównie przyczyna zmiennej pogody, która teraz jest. Dziś jest Boże Ciało. Byłam z mamą na procesji. Nie lubię tego. Jestem wierzącą osobą i to święto głownie jest po to, aby wyjść na ulice i wysławiać swoją wiare. Czcić cuda, które miały miejsce wieki temu. Nie mniej jednak coraz cześciej można zauważyć, że ludzie idą na Boże Ciało, nie ze względu na Boga, a ze względu na pokazanie samego siebie i poplotkowanie na procesji jaki kto ma dom, jaki ciuch nałożył na siebie i co jest w ogródku. Czysty paradoks, jak ludziom się w głowach przewraca od tej ciągle zmieniającej się cywilizacji. Nie chce dogłębnie poruszać tutaj kwestii wiary i tej sprawy, bo uważam, że jest to sprawa indywidualna każdej osoby.

     Chciałam wam dziś napisać o stronie, na którą całkiem niedawno się natknęłam. Jest to strona http://zszywka.pl/



Zszywka jest stroną z wirtualnymi tablicami, na których użytkownicy przypinają foto-inspiracje. Każdy tworzy swoją włąsną tablice, z własnymi pomysłami. Liczba pomysłów jak i dziedzin jest nieograniczona. Znaleźć tam można nazwyklejsze zdjęcia w ciekawej aranżacji jak i zdjęcia rzeczy, krok po kroku, które można wykonać własnoręcznie bez większych kosztów i wysiłków. Podane są propozycje drobiazgów które powastają z niczego, a w efekcie tworzą wielkie ŁAŁ. Wszytsko jest ładnie i przejrzyście pogrupowane na wiele dziedzin. Wystarczy się zalogować, dodać kilka tablic do ulubionych bądź dodać do obserwowanych innych użytkowników. Po tym nie pozostaje nam nic innego jak godzinami siedzieć i szperać w poszukiwaniu co nowszych i ciekawszych inspiracji.  Fajną aplikacją jest jeszcze to, że po zainstalowaniu przycisku zszywki do paska ulubionych w przeglądarce mamy możliowść dodawania wszelkich zdjęc które wpadną nam w oko na każdej innej stronie internetowej. 


Słyszałyście o tej stronce? Jakie jest wasze wrażenie? Ja osobiście polecam i podaję maw linka do mojej zszywki : http://zszywka.pl/u/yasuole .


PS. Pokaże wam jeszcze taki jeden przyjemny dla ucha alternatywny utwór, który bardzo lubię.


ENJOY.
Pozdrawiam iżyczę udanego popołudnia.
Yas.







PS2
 Dzis postanowiłam dołączyc do Blogrolla. Znajdziemy tam liste blogów kosmetyczno-modowych. Teraz już można zapomnieć o męczarni poszukiwania fajnych blogów o tej tematyce. W końcu wszystkie znajdziemy w jednym miejscu. Polecam :)
tutaj macie link : http://blogrolle.blogspot.com/



22 comments:

  1. Znam ten portal i bardzo go lubię. Można znaleźć na nim fajne inspiracje :)

    Zapraszam Cię również na mojego bloga z recenzjami książek.
    public-reading.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Też jestem z tych osób, które znajdują pocieszenie u Boga. I może nie tylko pocieszenie, ale też radość. Bóg to miłość, miłość to my. Szkoda, że tak wiele ludzi o tym zapomina.

    Idąc dzisiaj na procesji, stwierdziłam, że tak naprawdę można by wykluczyć z niej większość osób i zostawić te, które przyszły dziękować i czcić. Wzięłam śpiewnik i chciałam sobie pośpiewać, ale stwierdziwszy, że robi to tylko garstka osób, zaczęłam rozmawiać z koleżanką. Wyszło na to, że jestem jedną z tych gorszej kategorii. Dlatego nie lubię procesji, ale Drogę Krzyżową ulicami parafii uwielbiam.

    ReplyDelete
  3. oooch kocham tą stronę! będę mieszkanie urządzać i tyle inspiracji co ja tam znalazłam to głowa mała :D
    http://zszywka.pl/p/odciski-95705.html to ostatnio odkryłam, już nawet poprosiłam chłopaka żeby narysował takie drzewo na duuużym kartonie i zrobimy "liście" z naszych odcisków i oprawimy to wszystko w ramkę :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Niesamowite. Naprawdę ekstra pomysł. Tym właśnie mnie tak bardzo zaciekawiła ta strona. Wszystko co najlepsze mamy w jednym miejscu :)

      Delete
    2. jak mój "projekt" się uda to wrzucę zdjęcia na bloga :)

      Delete
  4. słyszałam chyba o zagranicznym odpowiedniku ale ta wydaje się też ciekawa! :)

    ReplyDelete
  5. weszłam na tą stronkę i dosyć ciekawa :D
    no i ogólnie świetny blog!

    ReplyDelete
  6. Mega blog*____* Zapraszam: http://vickyrey.blogspot.com/

    ReplyDelete
  7. stronka dość przyjemna :) no i świetne rzeczy :) strasznie pomysłowa osoba ją tworzy ;)

    ReplyDelete
  8. Z tą zszywką ciekawa historia może sobie zorganizuje

    ReplyDelete
  9. Dziękuję za komentarz ♥ Torebkę kupiłam już jakiś czas temu na ekwadorskim bazarku ;) Obserwujemy?

    ReplyDelete
  10. To jest fragment z książki Muleum Erlenda Loe
    + fajna piosenka:)

    ReplyDelete
  11. Uwielbiam zszywkę i często z niej czerpię inspirację, a tak btw. to świetny blog ! :D
    Zdecydowanie obserwuję i po cichu liczę na rewanżyk ;)

    ReplyDelete
  12. jestem na zszywce ;D i uwielbiam tę stronę, bo znajduję tam takie rzeczy, których w google nie zobaczę... :)
    obserwuję twojego bloga i zapraszam ;D

    ReplyDelete
  13. mam takie same refleksje zwiazane z procesjami z okazji Bożego Ciała. ;p

    ReplyDelete
  14. Jeśli nie masz szczegółowych planów na weekend, to zapraszam Cię serdecznie na moje pierwsze rozdanie na blogu:)

    ReplyDelete
  15. witam, na zszywkę trafiłam przez przypadek i byłam z niej bardzo zadowolona, do pewnego czasu. Nie wiem jak to się stało albo dlaczego się stało, że nie mogę od ponad tygodnia nic przypiąć na swoje tablice. NIe wiem co mam robić, może mi ktoś pomoże? jaszczurka

    ReplyDelete
  16. Co lepsze zszywka czy pinterest? Pinterest wygląda na lepiej zrobiony. Widać, że pracowało nad nim grono profesjonalistów zszywka robi pod tym względem o wiele gorsze wrażenie. Co o tym sądzisz?

    ReplyDelete

Wypowiedz się !