Tuesday 19 June 2012

Quiz.pl

hello!
Wczoraj pisałam wam o paczce od firmy Quiz Cosmetics.  A oto jej zawartość :


+ błękitny lakier do paznokci serii Safari. nr 341

+ Neonowy-pomarańczowy lakier do paznokci serii Every Day. nr 4 (?)


+Miętowa kredka do oczu nr 015


+Nawilżający błyszczyk do ust SuperGloss nr.50


+Utrwalająca baza pod cienie Eyeshadow.


Wszytskie pordukty znajdziecie na stronie Quiz.pl. Jest możliwość kupna przez internet dzieki sklep-online . Zaprawszam was tam bardzo serdecznie,. produkty, nie są drogie i jakościowo też dobre. Także myślę ze warte wypróbowania. Polecam wam poszukać produktów tej firmy w różnych małych osiedlowych drogeriach a na pewno na jakies cacko natraficie. Asortyment jest naprawde wielki. 

Ja osobiście właśnie od jakiegoś czasu zastanawiałam sie nda kupnem, właśnie takiego rodzaju kosmetyków. Czyt. Baza pod cienie, fajny błyszczyk, czy lakiery w takich, bądz bardzo podobnych kolorkach, bo takich jeszcze w swojej kolekcji nie mam. Same do mnie przysżły za co che firmie Quiz bardzo podziękować!

Buziaczki  ;* 
Niedługo pokażę wam cos baaardzo naturalnego z firmy : ArchipelagPiekna :))






26 comments:

  1. Suuper przesyłka :)
    Najbardziej podoba mi się kolor tego błękitnego lakieru :)

    ReplyDelete
  2. fajna przesyłka ;) Z niecierpliwością czekam na recenzję z bazą pod cienie, o ile takowa będzie.
    Pozdrawiam :*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jesli chcesz, to pewnie za jakiś czas się pojawi :)

      Delete
  3. bardzo fajne rzeczy :D co do punktów na shinybox napływają mi :)

    ReplyDelete
  4. miętowy lakiiier <3 zapraszam do mnie ;)

    ReplyDelete
  5. bardzo fajne rzeczy :)))) piekne letnie kolorki:)))

    ReplyDelete
  6. ale świetne kosmetyki, super :)

    ReplyDelete
  7. baza pod cienie to dobra rzecz :)

    ReplyDelete
  8. Świetne kolory lakierów. :D

    ReplyDelete
  9. O ten lakier z Safari ładny ma kolorek :)
    czasem używam bazy pod cienie, mam ich kilka i leżą ... ;P

    ReplyDelete
  10. Baza pod cienie jest fajna;) i ten lakier pomarańczowo-czerwony. ;)

    ReplyDelete
  11. Pomarańczowy lakier jest boski !:)

    ReplyDelete
  12. błękitny lakier jest piękny:)

    ReplyDelete
  13. Swietne rzeczy! Moja paka jeszcze nie doszla i zaczynam sie niepokoic ;(

    ReplyDelete
  14. love the nail polish colours

    ReplyDelete
  15. miętowy lakier i kredka piękne :)

    ReplyDelete
  16. lakier bardzo fajny :) takiego jeszcze nie mam :)

    dodaje do obserwowanych i zapraszam również do siebie :)

    ReplyDelete
  17. ten niebieski lakier to bajka!:) przepiekny!

    ReplyDelete
  18. pomarańcz wymiata:D J.

    ReplyDelete
  19. błękitny lakier przesliczny ;))

    dodaje do obserwowanych i zaparaszam do naaas ;D

    pozdrawiaam ;*

    ReplyDelete
  20. Kreatywnie, widać, że się dobrze czujesz w prowadzeniu bloga. Zawsze zapraszam do siebie
    BLOG O PROJEKTOWANIU MODY itp... http://www.zapalov.blogspot.com/

    ReplyDelete
  21. Ta pomadka fajnie się prezentuje:)

    Zapraszam na wiersz dla chorego Daniela:*

    ReplyDelete
  22. Lubię lakiery tej firmy. Może nie są super trwałe, ale kolorki mają śliczne :)

    ReplyDelete

Wypowiedz się !