Saturday 23 June 2012

Masło shea naturalne

Witajcie kochani!
Dziś mam już dla was recenzje naturalnego masła shea. Często mozna spotkać je także pod nazwą Karite.


A co to takiego ? Po informacje zapraszam tutaj : KLIK 

Masło Shea stosuje się bezpośrednio na skórę. Ma zadanie pielęgnacyjne i regenerujące. Często tez określane mianem afrykańskiego złota dla skóry. Jest produktem uniwersalnym. Można go stosować zarówno do pielęgnacji ciała, twarzy, wrażliwych okolic oczy, a także nadaje sie do delikatnej skóry dzieci. Polecany jest dla skóry suchej, zniszczonej, łuszczącej się, ze zmarszczkami, podrażnionej, atopowej, łuszczącej się i z wieloma innymi problemami skórnymi. Stosować je można także do masażu ciała, głównie w okresie ciąży, w celu uelastycznienia skóry i przeciwdziałaniu rozstępom. U mnie świetnie sprawdził się w pielęgnacji spierzchniętych ust, suchych dłoni i stóp. Także fajnie sprawdza się w pielęgnacji włosów - stosowane masło na końcówki włosów chroni je przed wysuszeniem pod wpływem słońca i słonej wody. Co ogromnie przypadło mi do gustu, bo w końcu za niedługo wakacje i moje włosy będą miały z tym duuużo styczności :)


Ogólnie to jestem zadowolona z tego cacka. Jest 100% naturalne, prostu z afrykańskiego drzewka. Ma delikatny, słodki zapach. W swoim działaniu (wyżej wymienione) świetnie się sprawdza. Jedynie co mam mu do zarzucenia to konsystencja o twarda bardzo.

Ma tak wiele zastosowań, a jego cena nie jest zawyżona. Zapraszam was na stronę : ARCHIPELAG PIĘKNA gdzie możecie zakupić ten produkt i wiele innych wspaniałych, jeszcze mało znanych produktów do pielęgnacji. 


buziaczki  
Kaś






16 comments:

  1. na mnie już czeka takie masełko od organique, cudne :)

    ReplyDelete
  2. Mam krem do rąk z masłem shea i nie dość że pachnie obłędnie to jeszcze pięknie nawilża :))

    ReplyDelete
  3. oo fajne :)
    zapraszam do mnie ;)

    ReplyDelete
  4. Coś wiem o maśle shea.
    Mnie nie zachwyciło, niestety.
    Zapraszam do siebie.
    Jest również post o tym masełku.

    ReplyDelete
  5. Nie miałam jeszcze :)
    Ale widzę,że warto wypróbować :)

    ReplyDelete
  6. Korzystam i jest naprawdę do wszystkiego. :D
    obserwuję i zapraszam do siebie : http://full-of-magic.blogspot.com/

    ReplyDelete
  7. ciekawy blog :) + zapraszam do mnie :)

    ReplyDelete
  8. i już wsiąkłam... dla mnie takie delikatne cacka są wybawieniem , a jak jeszcze ładnie pachnie. I widzę, że nie jest aż tak drogie :)

    ReplyDelete
  9. Ja mam serie TBS z maslem shea i bardzo nawilza, wiec co dopiero czyste maslo shea!:) Musi byc mega!

    ReplyDelete
  10. uwielbiam naturalne kosmetyki tego typu:)
    dodałam na blogu wideo z moją autorską piosenką, jeśli masz ochotę zapraszam do posłuchania:)

    ReplyDelete
  11. No wstyd sie przyznać ale jeszcze nie miałam żadnego kosmetyku który by zawierał masło shea

    ReplyDelete
  12. hej, niedawno zaczęłam prowadzić nowego bloga z opowiadaniem http://closedindreams.blogspot.com/ byłoby mi miło gdybyś zajrzała i wyraziła swoją opinię na jego temat :)

    ReplyDelete
  13. Masło SHEA jest świetne, polecam :)

    ReplyDelete

Wypowiedz się !