Monday 18 June 2012

pazurki vol 2

Cześć wszystkim :)
Wczoraj wieczorem pobawiłam się nieco pazurkami i pokaże wam co wykombinowałam. :)) :



Mówię na nie paznokcie 'szajning', bo u mniejednak rzadko goszczą takie brokatowe cacka. Z efektu  jestem zadowolona. Mają taką fajną chropowatą powierzchnie. Kilka kolezanek dziś się mnie zapytało czy sobie tipsy zrobiłam bo tak im to wygląda. Smiesznie. 


Do zrobienia użyłam jedynie bezbarwnego lakieru. I brokatu do ozdoby paznokci. Takiego jak widać na załączonym zdjęciu :) Trochę paćkania z tym bylo i teraz nie tylko moje paznokcie sa shining ale i cały pokój.


Na koniec pokaże wam moje wyschnięte po burzy włosy i ich kolor.


Taaakie rude były i zsianione :D

PS. Później pokażę wam (albo jutro rano) co jakiś czas temu przyniósł mi listonosz od http://www.archipelagpiekna.pl/?p=1111146418 . A co dziś dotarło do mnie od firmy http://quiz.pl/ . Tymczasem musze spadać uczyć się na jutrzejszy ustny końcowy egzamin z ang w empiku. A także musze przycisnąć jutro sora od fizyki aby postawił mi na koniec 4, bo fizyka w tym roku mi odchodzi i ta ocena będzie na świadectwie ukończenia lo. Czyli tez jakąś wiedze muszę nabyć, w razie 'w'. Mam nadzieję ze się uda! Trzymajcie kciuki!

buźka! xoxo

15 comments:

  1. ale jesteś ładna :)

    ReplyDelete
  2. ładniutko :)
    Zapraszam do mnie :)

    ReplyDelete
  3. ładne :) masz przepiękne włosy i ich kolor powala! Obserwuję :)

    ReplyDelete
  4. ładne te pazurki <3. Co do tych gwiazdek to napływają,ale niesteyt brakuje mi ich jeszcze 35 :( to może załóż konto od nowa bo czasami tak jest :) jakbyś mogła mnie też wspomóc ;*

    ReplyDelete
  5. Cudowne pazurki! :D +Również dodaję do obserwowanych :)

    ReplyDelete
  6. No no :)
    Całkiem nieźle się prezentują :)

    ReplyDelete
  7. Fajnie Ci to wyszło zapraszam do siebie:)

    ReplyDelete
  8. Thank you for your comment, I love the sparkle! Following you on bloglovin :) x

    http://Heidi-likes.blogspot.co.uk

    ReplyDelete
  9. Fajny cytrynowy efekt na pazurkach ;) A włosy masz piękne!

    ReplyDelete
  10. Świetne pazurki :) naprawdę wyglądają niesamowicie :)

    ReplyDelete

Wypowiedz się !