Monday 10 June 2013

Shwarzkopf, Schauma

Hi!
Dziś miałam swój pierwszy dzień pracy, taki jak będzie wyglądał każdy kolejny w niej dzień. Jestem bardzo zadowolona, ponieważ atmosfera jest przesympatyczna a do tego w ciągu pierwszych 3 h udało mi sie podpisać pierwszą umową, gdzie co nie którym zdarza się to dopiero po upływie tygodnia jak nie więcej. Mam nadzieje, że na tej jednej nie stanie, a następne dni będą bardziej owocne. :)
Dobrze, juz więcej was nie zanudzam moim życiem prywatnym a przejdę do senda sprawy jakim jest Spray do włosów Schauma.


Do włosów delikatnych, suchych i matowych. Nie obciąża fryzury, gwarantuje jej lekkość nawet po zdjęciu zimowej czapki. Dzięki kolagenowi morskiemu nawilża, a proteinom regeneruje strukturę włosa.


Zalety
-przyjemny zapach utrzymujący się na włosach dość długo
-rzeczywiście nie obciąża włosów
-pomaga w rozczesywaniu włosów.
-włosy miłe w dotyku.

Wady:
-wydajność- szybko go ubywa
-u mnie słabo go dostać
-nie zauważyłam zbyt dużego połysku włosa po zastosowaniu tego produktu.


Cena:
Ok 10 zł / 100ml
Osiedlowe drogerie/ Rossman

Reasumując, produkt jest miłym specyfikiem do włosów, który dodaje im miękkości i pomaga w rozczesywaniu. Jako , że bardzo lubię testować tego typu produkty to ten spisuje się całkiem fajnie. Wiele plusów zyskuje go przyjemny zapach , który długo utrzymuje się na moich włosach a do tego bardzo mi się spodobał.

A wy używałyście już tego produktu? Jakie macie o nim zdanie ? Może jakiś inny spray do włosów jest waszym faworytem? Napiszcie mi koniecznie. 


buziaczki
Kaś



45 comments:

  1. u mnie Schauma nie sprawdza się, zawsze mi strasznie obciąża włosy :/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja mało produktów Schauma używam. Ale te z którymi miałam przyjemność to mile wspominam :P

      Delete
  2. bardzo się boję takich kosmetyków :( mimo, że każdy pisze, że są super lekkie mi zawsze przetłuszczają włosy:(

    ReplyDelete
  3. Mam podobnie do @Catherines diary. Mnie też obciąża włosy. Mycie codziennie gwarantowane.

    ReplyDelete
  4. szczerze mówiąc to nie przepadam specjalnie za kosmetykami tej firmy.. Ale, co kto lubi ;)

    + masz ciekawego bloga. obserwujemy?

    www.izabielaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. Dobra atmosfera w pracy do podstawa :)

    Ja na razie używam w sprayu od Gliss Kur, fajnie, że ta twoja nie obciaża, ale chyba troszkę zbyt mało robi :)

    Co do kuleczek to kupiłam w Rossmanie. Lakier bazowy kosztował niecałe 7zł, a perełki niecałe 8zł. Ja całość pokryłam jeszcze bezbarwnym topem, bo nawet po 20 min. perełki i tak się sypały gdy stukałam w klawiaturę :P Ale pod topem trzyma się bardzo mocno

    ReplyDelete
  6. słyszałam właśnie że ta seria z Schauma jest naprawdę dobra ;) ale nie miałam nic z tej serii, może warto zainwestować, tym bardziej że nie jest droga ;)

    ReplyDelete
  7. Nie, nic się nie po odbarwiało, ale wygląda odrobinę jednak inaczej

    ReplyDelete
  8. dla mnie Schauma jest za ciężka, zlepiała mi włosy i wyglądało tak, jakbym miała przetłuszczone

    ReplyDelete
  9. U mnie bardzo dobtze sie sprawdzają produkty z Schaumy, tego produktu nie użyywałam jeszcze ;)

    ReplyDelete
  10. Nigdy nie używałam produktu z Schwarzkopf, niestety. :)
    Może to dziwić, ale ja najczęściej jako spreju używam... zwykłej wody! Rano tylko delikatnie spryskuję i dzięki temu unikam elektryzowania się, udaje mi się je szybko rozczesać i pozbywam się problemu niesfornego kosmyka, który akurat ubzdurał sobie przeprowadzkę! ;)
    Czasem dodaję do niej odrobinkę perfum albo odżywki bez spłukiwania dla lekkiego zapacju.
    Pozdrawiam.

    ReplyDelete
  11. Oj już nie pamiętam kiedy miałam jakikolwiek kosmetyk z tej firmy. Baardzo dawno to było. :)

    ReplyDelete
  12. jakoś osobiście nie jestem przekona do tej firmy...
    ściskam

    ReplyDelete
  13. Tego jeszcze nie miałam, ale używałam za to wersji "krem i olejek" i muszę przyznać, że jestem z niego bardzo zadowolona. Z tego typu specyfików lubię również spraye z Gliss Kur'a:)

    ReplyDelete
  14. ja póki co mam produkty z Green Pharmacy, więc po coś następnego sięgnę jak mi się będzie kończyć to co mam

    ReplyDelete
    Replies
    1. Też używam spray z Green Pharmacy , ale ten bardziej lubię. :)

      Delete
    2. to będę musiała wypróbować i ten jak mi się wszystkie kosmetyki pokończą;)

      Delete
  15. Gratuluję podpisania umowy! :* nie używałam nigdy tego produktu :(

    ReplyDelete
  16. No to trzeba przyznać, że ładnie zaczełaś pracę, oby tak dalej. Tego produktu nigdy nie miałam, ale jakoś rzadko używam spray do włosów :)

    ReplyDelete
  17. właśnie moja siostra też się meczyła, bo za długie włosy (ja sama sobie nie umiem zrobić:()

    ReplyDelete
  18. Jeśli masz suche/przesuszone/zniszczone włosy, to może powodować brak blasku ;>
    Dobry start zapewnia korzystne efekty! Życzę Ci dalszych powodzeń :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nie, moje włosy są w dobrej kondycji. Inne produkty dają większy połysk po prostu :) Dziękuje bardzo ! ;*

      Delete
  19. zapraszam do współpracy :)
    www.oriflame.pl/recruits/online-registration.jhtml?sponsor=1704840

    ReplyDelete
  20. Trzymam kciuki za to, żeby w pracy szło Ci jak najlepiej :)

    ReplyDelete
  21. super blog ;)
    Mam nadzieję, że zaglądniesz do mnie, dodasz się do obserwatorów i zostawisz po sobie komentarz <3 :
    http://dreamerfrompoland.blogspot.com/

    ReplyDelete
  22. nie miałam okazji testować, ale będę miała na uwadze twoją opinie;)

    ReplyDelete
  23. niestety nie przetestowałam jeszcze ale może się skuszę pozdrawiam i zapraszam do siebie

    ReplyDelete
  24. bardzo chętnie bym wypróbowała :D

    ReplyDelete
  25. nice blog!
    I follow you!
    follow me back!
    have a good week!
    http://defishencia.blogspot.ru/

    ReplyDelete
  26. Osobiście jakoś nie przepadam za ich kosmetykami... A nie przesuszał Ci włosków? Pozdrawiam ;-*

    ReplyDelete
  27. spray... używałam do tej pory tylko z gliss kur, jednak zauważyłam, że ten, który obecnie teraz posiadam mocniej niż pozostałe przetłuszcza mi włosy... mowa o tym pomarańczowym :) wcześniej miałam czarny i było ok.
    a ten... być może warto wypróbować :)

    ReplyDelete
  28. Nie używałam aczkolwiek kosmetyki schaumy uważam za satysfakcjonujące i godne uwagi:)

    ReplyDelete
  29. bardzo fajny blog :)
    zapraszam na mojego bloga ------> http://pohika.blogspot.com/

    ReplyDelete
  30. Na pewno kupię :)
    SUPER blog !
    OBSERWUJĘ
    szczera-szczera.blogspot.com

    ReplyDelete
  31. też używałam tego szamponu :) moim zdaniem dobra firma :) zapraszam do mnie :) http://because-i-like-dots.blogspot.com/ TRWA KONKURS!

    ReplyDelete
  32. ja jakos nie mogę przekonać się do Schaumy... po przygodzie z jakims szamponem do tej pory mam niemile wspomnienia. dodaje do obserwowanych i zapraszam do mnie na projekt denko

    ReplyDelete
  33. Nie miałam, ale z tej serii mam szampon i bardzo go lubię :)

    ReplyDelete
  34. Na pewno każdy dzień w pracy będzie jeszcze lepszy i tego Ci życze:) a ja tej mgiełki u siebie szukałam ale nigdzie nie widac :/

    ReplyDelete
  35. Ja jakoś nie lubię sprayów do włosów. Mam wrażenie, że sklejają mi włosy ;/

    ReplyDelete
  36. Nie bardzo lubię kosmetyki tej marki. Nie robią na mnie większego wrażenia.

    ReplyDelete
  37. Nie używam co prawda kosmetyków tej marki, ale szukam odżywki w sprayu, która ułatwiła by mi rozczesywanie włosów. Ciekawa recenzja, poszperam jeszcze trochę na ten temat i na coś się zdecyduję.

    ReplyDelete

Wypowiedz się !