Tuesday 5 June 2012

małe zakupki


Dzień dobry bardzo!
Dziś moje samopoczucie jest nieco lepsze, aczkolwiek nos zapchany jak był tak jest. Dziś miałam w szkole dzien wolny od zajęć edukacyjnych, ponieważ obchodzony był dzień patrona, a tak właściwie to rocznica nadania imienia szkole. Jedyną rzeczą z moich dzisiejszych obowiązków była obecność na mszy świętej, właśńie z tej okazji. Jak to ja w ostatnich czasach przeszłam nawrócenie z czego się niesamowicie cieszę z wielką przyjemnością wstałam rano i pojechałam prosto do kościółka. Po kościele miałam spotkać się z przyjaciółką, ale ona musiała niestety zostać w szkole na akademii, z tegoż oto zacnego wydarzenia :) Jako, że pogoda jest fatalna taki i moja chęc czekania na nią kilka h była fatalna :P W takim razie spotkałam się z inną koleżanka i poszłyśmy na małe zakupki. Kupiłam kilka sprzętów kosmetycznych, w celu uzupełnienia zapasów tego co mi się już kończy.




*Płyn micelarny magia orchidei - Eveline Cosmetics
*Maskara Volumix Fiberlast- Eveline Cosmetics
*Eye Max Precision z gąbką - Eveline Cosmetics
*Kredka do makijażu z witaminą E i filtrem Uv - Sensique
*Krem ochronny z tlenkiem cynku - Bambino
*Serum do rąk - Eveline Cosmetics
*Odżywczy balsam do ciała z masłem malinowym - AA

Jeżeli chcecie więcej informacji odnośnie tych kosmetyków - piszcie! :)


A na koniec ja :



PS. Zdecydowałam się na założenie kanału poradnikowo-urodowego. Coś w deseń Vloga na YT. Już pierwszy filmik nagrałam. Teraz czeka on sobie na obróbkę i wstawienie. :) 

Pozdrawiam i życzę miłego dnia!
Yasuole

37 comments:

  1. miałam już dwie wersje zapachowe balsamów AA :)

    ReplyDelete
  2. Zdjęcia przekłamują przeważnie lakiery xD

    ReplyDelete
  3. jaka Ty śliczna jesteś :)))) wiesz ja myślę że taki kołnierzyk trzeba raczej traktować jak coś na zasadzie naszyjnika i zestawiać to tylko z prostymi rzeczami , cały czas kombinuję ale myślę że połączę to albo z bardzo skromną czarną sukienką albo z dzinami i białą bokserką na zasadzie przełamania ...jeszcze pomyślę ;)

    pozdrawiam

    Daggi

    ReplyDelete
  4. :**** Czekałam na Ciebie. Jesteś piękna i czekam na rozkwit Twojego bloga i dziękuję za miłe słowa! <3

    ReplyDelete
  5. Świetny masz blog wiesz?:)Na pewno będę tu częściej zagladać :)!PS.Obserwujemy?buziaki:*!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuje. Jasne czemu nie :) Buziaczki

      Delete
  6. zainteresował mnie ten tusz z Eveline, bo widziałam go już na kilku blogach, ale nikt nie dodał jeszcze jego recenzji. możesz coś o nim powiedzieć? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pewnie, że mogę. Tylko jeszcze nie teraz, bo dopiero pierwszy raz go użyłam. Pierwszy efekt - BOMBA!

      Delete
    2. W takim razie będę czekać :> Dziękuję bardzo za odwiedziny, dodaję do obserwowanych :))

      Delete
  7. Fajnie że trafiłam na Twojego bloga :) czekam w takim razie na zapowiadany pierwszy filmik urodowy na YT

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nagrałam, ale usunęłam :P Stwierdziłam po dłuższym namysle, że to nie to co blog i ja sie do tego nie nadaję. Głupio jak dla mnie jest gadac sama do siebie. Może kiedyś kiedy zgromadzi się w okół mnie większa 'publika' coś nakręce. Będe miała bynajmniej pewność ze sama do siebie nie gadam haha

      Delete
    2. rozumiem :) pisanie ma jednak swoje zalety, człowiek nawet bez doświadczenia czuje się bardziej swobodnie :) obserwuję :)

      Delete
  8. Hej, hej:) A ile kosztuje ten -- Płyn micelarny magia orchidei - Eveline Cosmetics ???
    Mam na niego chęć:)
    Obserwuję:)

    ReplyDelete
  9. jak tam? wiele się pozmieniało? :) Mam nadzieję, że się tak nie stanie.:)

    ReplyDelete
  10. ja tam od kościoła raczej trzymam się z daleka... :P oo to jak dodasz filmik, daj znac :) dodaje sobie do obserwowanych ;)

    ReplyDelete
  11. dokladnie, mam takie samo zdanie:) nie przeszkadza mi to, jesli ktos chodzi ;)

    ReplyDelete
  12. a ja? Czasu minęło, wyleczyłam się. i zakochałam się na zabój w innym chłopaku. Niby cudownie? ale teraz jest coraz gorzej niż było.

    ReplyDelete
  13. Mariza to Polska firma kosmetyczna:) Moja koleżanka zajmuje się tym:) Jest konsultantką:) zapisuje też chętne osoby do współpracy:) Bardzo tanio mają, a kosmetyki ciekawe:) I nasze krajowe, co kocham:)

    To jest jej strona internetowa:)http://www.kosmetykimariza.klubmariza.pl/

    Mogę tu wkleić? Bo nie chcę spamować;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pewnie, że tak :P Dzięki bardzo za link. Zainteresowało mnie to.

      Delete
    2. U mnie we wcześniejszych postach możesz zobaczyć co w tej Marizie mają:)
      Ja będę recenzować te kosmetyki, bo ogólnie bardzo mnie zaciekawiły:)

      Delete
    3. This comment has been removed by the author.

      Delete
  14. to może po kolei. Moja przyjaciółka zakochała się w moim obecnym chłopaku.I wszystko zaczęło się psuć, bo zaczęła nas rozdzielać. Aż w końcu z nim zerwałam. Myślałam, że się jakoś ułoży. ale ona postanowiła na swoim( dwa dni po zerwaniu) i z nim teraz jest :)a ja? ja wpadam w furie gdy tylko usłyszę coś o nim z jej ust.

    ReplyDelete
  15. dzięki za komentarz ;)
    zapraszam: me-you-stylish.blogspot.com

    ReplyDelete
  16. z jednej strony to dobrze:) ale jak widzę ich razem to wszystko się we mnie gotuje. jakoś dam radę, bo muszę:):) A Jak Ty sobie radzisz? :)

    ReplyDelete
  17. to nieciekawie. jakoś damy radę:) zastanawiam się czy faceci też tak przeżywają każdy upadek i mają takie doły emocjonalne.. czasem mi się wydaję, że mają serce z kamienia

    ReplyDelete
  18. świetny blog!
    Zapraszam do mnie, kilka muzycznych i modowych nowości :-)
    Pozdrawiam!

    ReplyDelete
  19. nic nie dzieje się bez przyczyny ;D To chyba jest tak specjalnie, że my kobiety jesteśmy całkowicie inne niż ONI ;D

    ReplyDelete
  20. :)A właśnie ja czekam na filmik :)

    ReplyDelete
  21. O a co to? BILBORD reklamowy? Raczej NIE.

    ReplyDelete
  22. Jesteś strasznie ładna! :)) Jak wstawisz filmik to daj znać!

    ReplyDelete
  23. Jestem ciekawa tego micela - czekam na recenzję ;)

    ReplyDelete
  24. dzięki za wypracowanie na blogu, wszystko mi się przyda :) rzeczywiście wydobywanie dermacolu to męczarnia, ale ja go biorę odrobinkę, więc jeszcze da się przeżyć :) już się podpinam do Twojego bloga :*

    ReplyDelete
  25. uwielbiam krem bambino!

    ReplyDelete
  26. Fajne zakupy :)
    Obserwuję :);*

    ReplyDelete
  27. wypowiem się iż ślicznie wyglądasz zarówno na pierwszym jak i ostatnim zdjęciu :)

    ReplyDelete

Wypowiedz się !