Thursday 7 June 2012

Rozdanie




Biorę udział w moim pierwszym rozdaniu. Jest ono organizowane przez Syllunie , na której blog bardzo serdecznie was zapraszam! Do rozdania oczywiście też, bo sami spójrzcie jakie zachęcające słodycze na was czekają : 
A to wszytsko jest podzielone na aż TRZY zestawy tzn. szansa na wygranie jest kilkakrotna :)
Zestaw 1 różowy :


Zestaw 2 pomarańczowy:


Zestaw 3 elegancki :


Musicie przyznać, że każdemu z nich cięzko jest się oprzeć. Mnie natomiast bardzo przypadł do gustu ten ostatni. A wam?
Po szczegóły zapraszam was jeszcze raz na blog : http://syllunia.blogspot.com



Dobranoc robaczki! ;*
Kaś.

15 comments:

  1. Mi ten pomarańczowy haha :-)
    Ale wszystkie zestawy ciekawe.

    ReplyDelete
  2. ja skusiłabym się na pomarańczowy :)
    życzę powodzenia ;*

    ReplyDelete
  3. Ciekawe nagrody ;)
    W takim razię życzę wygranej ;)

    ReplyDelete
  4. ja to bym chciała mieć każdy, ale mam hopla na punkcie różowego :D

    jeśli masz ochotę do wspólnego obserwowania fb+google zaprszam:)

    ReplyDelete
  5. dzięki za odwiedziny!
    masz bardzo fajny blog:)
    obserwuję i zapraszam do mnie:)
    Pozdrawiam!

    ReplyDelete
  6. swietne rozdanie , chyba wezmę w nim udział
    Zapraszam do mnie ;)

    ReplyDelete
  7. dziękuję, to dla mnie komplement :)

    ReplyDelete
  8. swietne rozdanie;) dziekuje za komentarz i dodaje do obserwowanych!

    ReplyDelete
  9. Fajne rozdanie ;D Chyba też się zgłoszę :)

    ReplyDelete
  10. zapraszam na moje dwa rozdania :*

    ReplyDelete
  11. Mnie rowniez ostatni, ale mydełko w kształcie serduszka jest urocze :)

    ReplyDelete
  12. Very cute blog dear!
    I follow you now ♥
    Would you like to follow each other?
    Ila.
    http://morethingsaboutfashion.blogspot.it

    ReplyDelete

Wypowiedz się !