Thursday 21 June 2012

Cześć :) Chciałabym wam dziś pokazać pare drobnostek, które wczoraj kupiłam.


+Pomadka Ruby Rose nr.154. Słabo dostępna, bynajmniej tu gdzie mieszkam. Tania, nie podkreśla póki co suchych skórek i wystarczająco utrzymuje się na ustach. Urzekła mnie swoim opakowaniem.


+Synergen dezodorand w sprayu do skóry wrażliwej - redberry. Uzyłam go już kilka razy i spisuje sie świetnie. Ale jego zapach i tak jest najcudowniejszy, długo sie utrzymuje. Plus fajnie wygląda:D


+Podkład Eveline finish show 3in1 Baza pod makijaż, korektor, puder w kamieniu. Jak dla mnie to zwykły podkład. Jest ok jak na pierwsze użycia.


+Balsam do włosów zniszczonych, łamliwych i osłabionych- pokrzywa zwyczajna firmy Green Pharmacy. Jeszcze go nie używałam i jestem ciekawa jego działania.


+Nawilżająco zmiękczjaący krem do rąk - Aloes firmy green Pharmacy. Najzwyczajniejszy krem do rąk, żadnym łał mnie nie zaskoczył.


Miałyście styczność z tymi produktami? Jak się spisywały ?:)

Pozdrowionka 
Kaś :))


18 comments:

  1. faktycznie pomadka ma śliczne opakowanie i kolorek też :)

    ReplyDelete
  2. Pomadka rzuca się w oczy -opakowanie kolorek tez fajny :0 Pozdrawiam

    ReplyDelete
  3. Ale zarąbista pomadka! dla samego opakowania bym ją kupiła:P W której drogerii dokładnie ją dostanę?

    ReplyDelete
  4. pomadka ma przepiękne opakowanie! muszę takiej poszukać :)

    ReplyDelete
  5. Śliczny kolor pomadki. :)

    ReplyDelete
  6. Pomadka super :)
    Jestem ciekawa jak ten podkład się spisuje :)

    ReplyDelete
  7. super pomadka, bardzo podoba mi się jej kolorek ;)

    ReplyDelete
  8. Najfajniejsza pomadka, a do mnie wlasnie przyszla paczka z Quiza niestety cala zalana pomaranczowym lakierem i to na bank wina poczty, bo wszystkie rzeczy byly dokladnie zapakowane ;/ Ale wkurzona jestem bo tez dostalam mietowa kredke i blyszczyk, a tu dupa - nawet nie skorzystam bo nie ma jak ;/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cos Ty, kiedy probowalam doczyscic zmywaczem, to nakretki sie potopily :( Nawet nie mam jak do kosmetyczki wlozyc - bez szans ;(

      Delete
  9. podobają mi się te zakupy:) a pomadka faktycznie ma ciekawe opakowanie:)

    ReplyDelete
  10. czekam na jakąś recenzję tego balsamu do włosów ;)

    obserwuję i zapraszam do siebie :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kiedy go wypróbuję, na pewno się pojawi :) Dziękuje :));*

      Delete
  11. bardzo fajny blog :)

    zapraszam do mnie:
    http://lastmorning.blogspot.com/

    ReplyDelete
  12. balsamu do włosów i kremu do rąk jestem mega ciekawa

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja też :D Jeszcze balsamu nie próbowałam. Krem spisuje się ok :)

      Delete
  13. co prawda z niczym nie mialam styczności ale pomadka mi się baaaaardzo podoba, mniam :D

    ReplyDelete

Wypowiedz się !