Friday 8 June 2012

Koko koko euro spoko

Witajcie! W końcu mam czas aby tutaj do was zajrzeć i coś napisać. Pewnie macie dość już ciągłego gadania o Euro, ale trudno bo i ja mam chęć o tym chociaż małą wzmiankę dać. Musze przyznać, że  nie czułam tej atmosfery, która tworzyła się od jakiegoś czasu w około. Az do dziś, kiedy to w telewizji od razna pokazywali jak zjeżdżają się kibice na mecze, różne wywiady itd. Oglądając to wszystko poczułam kurcze takie coś naprawdę ma miejsce w Polsce. W końcu coś zaczyna się dziać i ona wcale nie jest taka zła, jak zawsze mi sie wydawało. Kiedy zaczęli grać Mazurka Dąbrowskiego przed rozpoczynającym meczem polskiej reprezentacji z Grecją, jakaś iskierka ciepła poruszyła się we mnie. A potem to już cały czas się wzruszałam.. Dziwne, bo to do mnie nie podobne. Zawsze nieco sceptycznie podchodze do takich imprez na pokaz. Co do gry naszej reprezentacji, to wiecie, nie narzekam. Wiem że nie mi to oceniać, ale dzięki dzisiejszej ich grze moge smiało powiedzieć ze się mega wciągnęłam w akcję Euro wraz z samymi spotkaniami meczowymi. Pokazali klase, chcoiaż w małym stopniu. Mieli wiele ekstra akcji, których niestety tak świetnie nie wykorzystali. Może z czasem będzie lepiej. Ważne, że nie wyszli z wynikiem 0 dla nas :)
Ah i zapomniałabym dodać. To wszytsko tak pieknie jednoczy ludzi. A wszytsko to, co ze sobą niesie jedność, po prostu kocham. Dziekuję za uwagę dla ożywienia wstawiam dobrze wszytskim znany utwór Endless Summer i jakies tam moje zdjęcie :D


Pozdrawiam was cieplutko -> Kaś :)




11 comments:

  1. Ja nigdy piłka się nie interesowałam, ale dzisiejszy mecz przeżywałam niesamowicie i były też momenty wzruszenia, co raczej mi się nie zdarza przy takich okazjach ;)

    ReplyDelete
  2. tym razem znowu muszę się zgodzić z Twoim zdaniem, że atmosfery euro nie poczułam aż do dziś. Dopiero w biegu między kuchnią a salą w przelocie widziałam wszelkiego rodzaju zapowiedzi do meczu poczułam, że coś się będzie jednak działo. Polacy mieli wiele ciekawych akcji, z których nie do końca skorzystali ale i tak nie było najgorzej ;p a piosenka Oceany jest też dobra w remixie ;p

    ReplyDelete
  3. Ja tam też nie jestem taką fanką piłki,ale emocje były! ;)

    Zapraszam do mnie na nowy post! ;)

    ReplyDelete
  4. Ja ten podkład z Eveline kupuję za całe 10zł! zawrotna cena, nie powiem :PP

    ReplyDelete
  5. ja miałam to sama wrecz wkurzalo mnie wszystko co zwiazane z nim caly czas wszytsko wokół niego sie krecilo ;d takie zamieszanie , az nie zaczeli grac :P <3

    ReplyDelete
  6. Świetny blog <3^^
    Zapraszam do mnie : http://letmeloveyouzayn.blogspot.com/
    Obserwujemyy ?

    ReplyDelete
  7. Ooo tak, piosenka Oceany jest świetna ;) Lepsze to niż Koko Euro Spoko xD 1:1 to chyba dobry wynik, no nie . ? Nie jestem "zapalonym" kibicem, ale pokibicować Polakom zawsze mogę xD Jak na patriotę przystało XD
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie + obs. i liczę na to samo .
    XOXO . ♥

    ReplyDelete
  8. Fajna nutka :D
    Pozdrawiam :)
    Obserwuję i zapraszam również do siebie :)

    ReplyDelete
  9. lubie ta piosenke ;>

    pozdrawiam i zapraszam Cię na: http://madame-chocolate.blogspot.com/

    ReplyDelete

Wypowiedz się !