Friday 22 June 2012

Wolontariackie Tournee


Z Centrum Wolontariatu w Lublinie wyruszam ciekawym autokarem w tournee po lubelszczyźnie. Przyjedziemy do kilku największym miast w województwie Lubelskim, aby promować wolontariat. Rozstawiamy swoje zabawki i zabawiamy publike. Wszystko dla dzieciaków, i dla wszystkich ludzi. Bo wiecie pomaganie innym naprawdę daje niesamowicie wiele satysfakcji i przyjemności. Ta świadomość, że jesteś w stanie wywołać uśmiech i nadzieję na lepsze jutro u innego człowieka jest nieopisanym zjawiskiem.
Wszystkich was zachęcam do dzielenia się sobą z innymi. ! Pomaganie naprawdę wzmacnia :)

Jeszcze możesz siebie dać, bardziej być a mniej brać.. :D!
                                         


Jeżeli chcecie wsiąknąc na dłużej zapraszam was tutaj : KLIK


PS. W związku z moimi wyjazdami (to nie ostni na najbliższy czas) moja obecność tutaj będzie minimalna.. Proszę o wyrozumiałość. Zawsze jestem z wami i w miare możliwości będę odiwedzać wasze blogi.

Pozdrawiam Kaś :);*

9 comments:

  1. też chcę zostać wolontariuszką. ;)

    ReplyDelete
  2. Jak bylam w harcerstwie, to robilam duzo akcji zarobkowych dla dzieciaczkow:)

    ReplyDelete
  3. wolontariusze górą, cudna sprawa :)

    ReplyDelete
  4. Zgadzam się, fajna sprawa :)

    ReplyDelete
  5. super dziewczyna z Ciebie:)))))

    ReplyDelete
  6. Ooo ja też jestem z Lubelszczyzny! :D <3

    ReplyDelete
  7. To prawda pomaganie innym jest bardzo fajne ;)
    W wolnej chwili zapraszam do mnie na news ;)

    ReplyDelete
  8. Masło shea tyle sie nasłuchałam o nim a jeszcze nie miałam styczności
    może czas spróbować. ;)

    ReplyDelete

Wypowiedz się !