Tuesday 26 February 2013

Joanna, Z Apteczki Babuni, Odżywka wzmacniająca

Witajcie. 
Dziś mam dla was recenzje jednej z moich ulubionych odżywek do włosów.
Myślę ze jest ona wielu wam dobrze już znana.


Zalety:
*ładny zapach
*miła konsystencja
*wystarcza na długo
*Przy systematycznym działaniu robi to co producent obiecuje, a mianowicie zauważyłam zminimalizowane wypadanie włosów.
*Dodaje włosom siły i elastyczności
*skład
aqua, cetyl alcohol, cetearyl alcohol, stearalkonium chloride, peg-20 stearate, cetrimonium chloride, isipropyl alcohol, peg-40 hydrogenated castrol oil, polyquaternium-28, rosmarinus officinalis extract, equisetum arvense extract, propylene glycol, alcohol denat, panthenol, triethanolamine, parfum, hexyl cinnamal, dmdm hydantoin, methylchloroisothiazolino le, methylisothiazolinole. /

Wady:
*słabo pomaga w rozczesaniu włosów
*cudów nie robi

Cena: ok 7 zł / 200ml
Dostępność: Różne drogerie.

Zdecydowanie polecam wam tę odżywkę, gdy nie oczekujecie cudów, a tylko zdrowej pielęgnacji. 
W połączeniu z szamponem z tej samej serii spisuje się świetnie.


Używałyście tej odżywki? Co o niej myślicie ?

Pozdrawiam
Kaś. :)


PS.
Przepraszam za poprzedni post i za to, że narobiłam tylu wam smaku na Murzynka. Ale nie mogłam się oprzeć, aby się z wami tym nie podzielić ;*


42 comments:

  1. W takim opakowaniu mam szampon jajeczny, a odżywkę w słoiczku -zwyczajne są, ale złe nie. Miłego dnia

    ReplyDelete
  2. Nie posiadałam nigdy. Na razie stosuję odżywkę z Biovaxu :-)

    ReplyDelete
  3. Nie przepadam za takimi słabo działającymi odżywkami, a szkoda bo bardzo lubiana przeze mnie firma :)

    ReplyDelete
  4. Wydaje się być taka przeciętna jak dla mnie.

    ReplyDelete
  5. nie stosowałam jej jeszcze, ale może wypróbuję ;)

    ReplyDelete
  6. co do matury to chciałam zdawwać polski rozszerzony, ang. rozszerzony matematykę poddsatwową :( oraz francuski. Narazie zobaczymy czy dam radę : ) Pozdrawiam!

    ReplyDelete
  7. Mogłabym się skusić ze względu na wypadanie włosów, ale problem z rozczesaniem eliminuje wsioooo :(

    ReplyDelete
  8. Nie miałam tej odżywki. Szkoda, że nie pomaga w rozczesywanie włosów, to w sumie dla mnie jest najważniejsze :)

    ReplyDelete
  9. jak nie pomaga w rozczesywaniu to nie dla mnie niestety :( miałam kiedyś odwyżkę z tej serii ale w starym opakowaniu i jej nie lubiłam

    ReplyDelete
  10. Szkoda, że nie ułatwia rozczesywania, nie nawidze po umyciu szarpać się z włosami

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ułatwia, ale nie w takim stopniu jak silikony :)

      Delete
  11. Używałam tej odżywki kiedy już nie wiedziałam co począć z moimi wypadającymi włosami. Na początku coś tam pomagała ale cudów nie robiła jak już wspomniałaś. Włosy były okropne w dotyku. Jakbym myła je lakierem do włosów. Były sztywne i pozczepiane ze sobą a czesanie było udręką.
    Moje problemy z wypadaniem włosów zmniejszyły się zauważalnie kiedy przestałam używać jakiejkolwiek odżywki. Więc jeśli dlatego ją stosujesz, to radzę Ci spróbować nie używać przez jakiś czas żadnej. Może ten sposób zadziała i na Ciebie :)

    Buziaki :*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Używam różnych odżywek, ta juz jest na wykończeniu. I włosy jakoś bardzo też nie wypadają, a niestety bez odżywki nie umiem :P

      Delete
  12. Nigdy nie miałam z nią do czynienia, narazie jestem wierna odżywkom z Ziaji. Za cenę 6 zł dają niesamowity efekt (polecam wersję niebieską, do codziennego stosowania).

    *Dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie: http://mow-mi-joanna.blogspot.com/

    ReplyDelete
  13. Być może kiedyś wypróbuję tą odżywkę :)

    ReplyDelete
  14. Miałam ją, ale u mnie się nie sprawdziła...
    Nie dawała sobie rady z moimi plączącymi włosami :/

    ReplyDelete
  15. Ja mam zupełnie odmienne zdanie na jej temat. Jak dla mnie, konsystencja jest za rzadka, ciężko nałożyć ją na włosy - mi się zawsze ześlizguje z rąk. Zapach mi nie odpowiada, ale to kwestia gustu. No i nie zauważyłam żadnej poprawy z wypadaniem włosów :(
    Natomiast szampon z tej serii dość lubię :) Do tego stopnia, że zabrałam ze sobą jego mały zapas za ocean :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja też mam o wiele lepsze zdanie o szamponie niż odżywce :)

      Delete
  16. nie miałam, ale wydaje się być całkiem ciekawa, może kiedyś po nią sięgnę, ale na razie mam dużo za dużo produktów włosowych ;)

    ReplyDelete
  17. OOooo... właśnie szukam jakiś środków na moje rozjaśnione blond włosy :D

    fajny blog wbijaj na mojego zapraszam ;)

    a-milordka.blogspot.com

    ReplyDelete
  18. Nie słyszałam, jeszcze nie testowałam, może warto spróbować? :)

    ReplyDelete
  19. Nie stosowałam jeszcze nigdy produktów z Joanny :)
    Zapraszam :D

    ReplyDelete
  20. Świetny blog ;)
    + Obserwujemy?
    the-sky-full-of-stars.blogspot.com/

    ReplyDelete
  21. Bardzo lubię szampony z tej serii :)

    ReplyDelete
  22. nigdy nie miałam tej odżywki :)
    a zwykle szukam też czegoś, co ułatwia rozczesywanie:))
    buziaki

    ReplyDelete
  23. Bardzo lubię te odżywki babuni:)
    Ps. Obserwuję :) Jeśli i mnie chcesz troszkę poobserwować, zapraszam serdecznie :)

    ReplyDelete
  24. Wydajny-Plus
    Włosy w miarę się rozczesują-Minus
    Przyjemny zapach-Plus
    Cudów nie robi-Minus!
    I co teraz z tym zrobić?Hm.KUPUJĘ !

    ReplyDelete
  25. Jeszcze nie spotkałam sie z odżywką, która nawet w małym stopniu minimalizuje wypadanie :> Może dlatego, że jest taka lekka?.. Chociaż i tak nie jest dla mnie skoro niespecjalnie pomaga w rozczesywaniu. I tak mam z tym problem nawet przy "śliskich" odżywkach..

    ReplyDelete
  26. Mi w rozczesywaniu chyba najlepiej radzą sobie balsamy Mrs Potters i z typowych "pustych" odżywek to butle Syossa i Welli :)

    ReplyDelete
  27. Szkoda, że nie pomaga w rozczesywaniu, ale cóż nie można mieć wszystkiego w jednej odżywce.
    Dobrze, że minimalizuje wypadanie włosów ;)

    ReplyDelete
  28. ja z Joanny używam odżywki do włosów miód i cytryna:)) tej jeszcze nie używałam, ale może się skuszę gdy skończy mi się tamta. Pozdrawiam:*

    ReplyDelete
  29. Kosmetyki do włosów z Joanny jakoś mnie do tej pory nie zachwyciły... Jakieś takie nijakie są dla mnie.

    ReplyDelete
  30. Nie miałam na myśli oczywiście tej serii z apteczki babuni :) Chodziło mi o tą odzywkę: http://wizaz.pl/kosmetyki/foto/8000_250.jpg

    ReplyDelete
  31. szampon z tej serii jest jednym z moich ulubiencow ;)

    ReplyDelete

Wypowiedz się !